Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~brodek | użytkownik

imię i nazwiskoMarek Grudnik adresSosnowiec zarejestrowany29.01.2007 @00:06:58 ostatnio na stronie06.12.2012 @07:59:43

Od jakiegoś czasu cos tam robie... z fotografią...

wiecej na:

http://www.brodek.com.pl

jeśli chcesz wykorzystać jedną z moich fotografii lub potrzebujesz jakieś fotografie.... daj znać.

maxmodels(at)brodek.com.pl



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.brodek.com.pl OnetSkypebrodek_mg Gadu-Gadu297665
digarty179 komentarze617 posty na forum22

komputer / sprzęt
różne.. całkiem fajne,,,,

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fugithora    12.10.2008 @13:11:46
dziękuję za wpis

zapraszam do ocenienia również poprzedniego, skoro lepsze ;' ).
~horcia    10.10.2008 @20:49:24
wiesz,uwazam ze miejsce jak kazde inne i fajnie,ze tam tez odbywaja sie konferencje...poza tym kobieta na zdjeciu jest maksymalnie skupiona i nie pozuje...to miejsce wręcz "celebruje"skupieniem i powagą...
dziękuję za komentarz...
~anaway    10.10.2008 @15:52:35
jakiego szkla?
chodzilo tu o zlamanie na szerokim kacie, ktore wlasnie widac po barierce
~polajt    10.10.2008 @15:46:57
dziekuje bardzo
o mysleniu nad kadrami nie bylo czasu bo to byl ostatni kawalek a chcialam zrobic cokolwiek
^chillinqua    10.10.2008 @10:15:27
monitor mam skalibrowany i przystosowany do pracy z grafika i zdjeciami.nowka sztuka zapewne masz zle ustawiony,albo lubisz ciemniej niz ja dzieki za odwiedziny
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~MillDrake    10.10.2008 @10:12:43
Dzieki
~anaway    29.09.2008 @18:42:22
powiedzial gosc co ma same rewelacje xD
szanujmy sie ,]
tu wcale nie chodzilo o katalogowa prezentacje wozidla xD
~Sliwek    29.09.2008 @18:40:09
To się nazywa "zrobisz adaptacje po swojemu.."
~NewReality    29.09.2008 @18:34:04
A co takiego jest z głębią? Za duża, za mała?
~ivanna    29.09.2008 @18:33:33
ciekawa..i bardzo ładna galerija....brawo!!!!
~ivanna    29.09.2008 @18:07:25
zerkam ...zerkam.....poczekaj jak ci szczerze przywalę...
/oczywiście żartuję..../ ale na pierwsze spojrzenie ciekawie, pobuszuje sobie troszkę....
~ivanna    29.09.2008 @18:02:31
nio...też tak myślę...pozdro i dzięki
~loichigo    18.09.2008 @13:14:47
~brodek 09.08.2008 @09:04:10 sory ale ja nie widze ze lokomotywa sie obrazila....
poniższy komentarz to odniesienie do powyższego:
J.M.Barrie twierdził że wraz z wiekiem tracimy wyobrażnię i świeżość spojrzenia.Być moze właśnie to stwierdzenie pasuje do twojej osoby.skoro nie potrafisz sobie wyobrażić opisanej komentarzem sytuacji mając w dodatku zdjęcie przed oczami to tracisz juz mozliwość innego niż klasyczne postrzeganie świata.uważam że ten komentarz był nie na miejscu...
~KujawskiSebastian    03.09.2008 @16:22:24
No to wrzuciłem poprawione to foto
~KujawskiSebastian    02.09.2008 @13:11:37
Zrobiłem poprawkę z tego foto wiem w czym zrobiłem błąd, teraz oki będzie, jak wrzuciłem to nie powiększyłem zdjęcia, naprawdę kiepsko wyglądało, wrzucę jutro z rana poprawione, bo aż żal mi było tej foty hehehe
~KujawskiSebastian    02.09.2008 @13:03:27
Ciężko z ostrością na tamtej fotce bo było tyle pyłu w powietrzu,że AF szalał i nie wiedział gdzie ostrość łapać, a po wyostrzeniach w programie wyglądało kiepsko jak by zawodnik wklejony tam był, więc zostawiłem jak jest. Dzięki za komenty
~orchids    27.08.2008 @12:45:54
dziekuje za rady, postaram sie nastepnym razem poprawic, bo z portretami jestem jeszcze ze tak powiem " w lesie"
pozdrawiam serdecznie
~Aluss    26.08.2008 @23:06:54
porterty dopiero zaczynamhe musze popracowac nad nimi jeszcze:P
~loocky    26.08.2008 @23:05:01
No niestety Pamela nie chciała sie uśmiechnąć...
I raczej na zdjęciach z uśmiechem się jej nie zastanie, a wielka szkoda...
~iwakinga    26.08.2008 @23:04:03
nie radze sobie, az tak z szopem
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~Aluss    26.08.2008 @23:01:48
dopiero zaczynam dziekuje
~iwakinga    26.08.2008 @22:37:59
Moze i tak, ale dostalam ksiązke o makijazu fotograficznym a tam pisza zupelnie cos innego
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~iwakinga    26.08.2008 @22:29:55
plama na policzku dlatego, ze taki make up. A małe bo małe
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~KubS    26.08.2008 @16:13:02
A ze tak zapytam czy wszystkie sportowe zdjecia maja byc bokiem albo hopka bo z tego co napisales tak wynika a w Twoich sie tylko kurzy za samochodem bo to off road wiec nie wiem czego sie czepiasz ale masz prawo po to to jest
~AchnaW    26.08.2008 @10:57:11
dzięki
chmurki były...ale z drugiej strony - nie nad Słowacją tylko nad Polską
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt